neljapäev, 14. juuni 2007

Rabarberi kiusatus


Tegin kolehead kooki. Kaalujälgimisest pole siinkohal juttugi (äärmisel juhul saab jälgida kaalutõusu:), aga asi on seda väärt!
Retsept juunikuisest "Eesti Naisest". Kui soovid proovida, siis RETSEPT ON SIIN.

7 kommentaari:

Mari ütles ...

Homme proovime järgi :)
Milline see balsamico poes välja näeb ja kust letist ma seda otsima peaks? Või hoopis võiks selle millegagi asendada?

Anneli ütles ...

Balsamico asub igasugu äädikalistega ühel riiulil. Need omakorda toiduõlidega lähestikku. Vähemalt kohalikus kolkalinnas...aga vist vastusega hiljaks jäänud. Homme on juba eilseks saanud....

Mari ütles ...

Leidsime kahekesi otsides üles:)
Kook oli päris hea, aga rabarberi lõikasin liiga suurteks tükkideks ja see ei küpsenud läbi, krõmpsus hamba all. Ja küpsetusaega pidin ma ka pikemaks panema, sest poole tunni möödudes oli tainas täiesti toores veel :P Ahjaa, peale jätsin liiga vähe tainast ka, natuke napiks jäi see pealmine kiht, õnneks munavalge kattis selle praagi ilusti ära. Ühesõnaga enne külalistele pakkumist peaksin ma selle koogi tegemist veel natuke harjutama :)

Nüüd on mul kodus pudel balsamicot, kuhu ma seda veel kasutada võiks?

Anneli ütles ...

Balsamicot saab edukalt kasutada salatitesse. Siis näiteks kasutan wokitoitude tegemisel sojakastet ja balsamicot. Vahel ka liha marineerimisel...ole loominguline :)
Aga kook...eks see küpsetusaeg on suhteline..oleneb ahjust jne. Retseptis soovitati 30 minutit, mina küpsetasin ka kauem. Aga vist ainult miski 7 minutit. Aga proovin veel!

Anneli ütles ...

Khmm ja veel...jäätisega ja poolsoojalt on eriti hea:) Sama kehtib ka igasugu õunakookide kohta.

Lillysmuul ütles ...

kas see balsamico on vaga vajalik. rabarber on niigi hapu ,milleks veel hapet juurde vaja?

Anneli ütles ...

Ma ise ka imestasin, aga tegelikult, kui arvestad- purk magusat kondenspiima.... kokku oli väga hea!