esmaspäev, 14. mai 2007

Ma ei salli jalgrattureid....vahel

...vähemalt mitte selliseid, kes arvavad, et nad on profid (mõned neist ongi) ja kes sõidavad minu kodu lähedal...
Ma ei armasta neid üldse, sest nad...
...on kohutavalt ülbed, arvates, et kogu tee kuulub neile
...sõidavad sinust üle, kui sa ei hüppa lapsevankri ja käe otsas rippuva 3-aastasega ruttu kraavi
...nad sõidavad keset autoteed isegi siis, kui on olemas jalgarattatee (mis on siin enamasti igal pool)
...PISSIVAD ja igal pool, kus juhtub...näiteks minu akna all, kuigi kaugel enne seda asub märk PRIVAATALA...nad pissivad kahel pool teed, hoolimata sellest, et seal jalutavad inimesed...nad pissivad isegi siis minu õuealal, kui WC-sse on mõned sammud...jubeeee...No kuidas ma seletan oma väikestele lastele, et ei ole normaalne igale poole oma hädasid teha (õnneks nad seda veel ei tee).
...nad teevad seda kõike ka siis, kui pole TOHUTULT TÄHTSAD MEISTRIVÕISTLUSED omasugustega (sel puhul annaks ma neile andeks või ei väljuks kodust)
On olemas ka mõned viisakad ratturid (nad kõlistavad kella, et jõuaksin teel hüpata, vahel tervitavad viisakalt ja ei pritsi mind täis pori).
Saan aru, et Belgias on jalgrattasõit (no tennis ka) see kõige-kõige...aga no tule taevas appi, mina tahan ka väljas käia, oma kodu lähedal vähemalt. Mina ei lähe ju nende õuele pissile...

1 kommentaar:

Lillysmuul ütles ...

ei ole sinu elu ka kerge....iccc
-Ille-