esmaspäev, 5. november 2007

Lapsesuu suure poisi moodi...

Allar (mu suur, kohe-kohe 15 aastane poeg) teatab, et ta kõrvarõngas on kadunud...ja kõik olevat minu süü...
????
Mu pojal on juba aastaid kõrvarõngas. Nüüd aga võistlustel (korvpalli mängides) tuleb see ära võtta, reeglid sellised. Tagasi panek käib emme abil (viguriga rõngas:)). Seekord oli mul aga süles mu 9-kuune Mattis (hõivas ühe mu käe)ja teise käega pühkisin söögilauda (ehk lapp hõivas teise käe). Ei saanud kohe rõngast poja kõrva panna...Reageeringuks oli mühatus. Ja poeg kadus oma tuppa. Ununes mul kõik see hiljem. Kaks päeva hiljem, aga selgub, et rõnga kadumine minu süü...No miks ma siis ei pannud seda talle kõrva, kui tema tahtis! Mulle tuli naer peale puberteediea loogikat kuulates. Poeg aga mühatas jälle.
No olen siis süüdi.....:)

Kommentaare ei ole: