reede, 24. august 2007

Welcome back...

Siin ma nüüd siis olen. Tagasi juba nädalake (puhkuselt Eestist). Pole olnud aega aga blogisse pilkugi heita. Lapsed kohanesid uuesti koduse eluga, ise ju ka :)
Lisaks oli meil siin 70 hiinlast (külastajad de Fiertelis ).
Ausalt, minust pole isegi 0,01% rassisti...aga see grupp vallutas kõik...oma kisaga, pealetükkivusega, ebaviisakusega.
Mis mind meeldivalt jahutas siin (peale Eestis olnud 30°-seid kuumi päevi), oli Belgiale omane vihm ja mõnus 20°-ne ilmake. Peale 3. päeva ohkasin aga...on ikka ilm (pesu ei kuiva sellise ilmaga, ihiiiii...). Pole ma ka millegagi rahul. Aga tore on tagasi olla kodus! (Muidugi teen ma juba uusi plaane Eestisse minna:)

1 kommentaar:

Lillysmuul ütles ...

Ma m6tlesin et hiinlased on ikka viisakas rahvas....v6i akki on need viisakad hoopis jaapanlased?...